تور نمایشگاه گروهی عکس در ۷ گالری تهران و اصفهان

 

نهاد هنری مستقل پلتفرم ۱۰۱ نمایشگاه عکس گروهی «لحظه‌ی قطعی» را در هفت گالری تهران و اصفهان، در بازه‌ی زمانی سه ماهه برگزار می‌کند.

به گفته‌ی برگزارکنندگان، این نمایشگاه که در قالب یک تور هنری سه ماهه در گالری‌های مختلف به نمایش در می‌آید، رویدادی است جدید که در راستای حمایت از هنرمندان جوان و ایجاد پیوند میان نهادهای خصوصی (هنری) کشور با محوریت اقتصاد هنر راه‌اندازی شده است و در هفت گالری تهران و اصفهان به عرضه و فروش آثار هنرمندان ایرانی و خارجی در هفت ادیشن می‌پردازد.

نمایشگاه «لحظه‌ی قطعی» که عنوانش برگرفته از نظریه‌ی عکاس نام آشنای فرانسوی هنری کارتیه برسون است، عکس‌های دیجیتال و آنالوگ سیاه و سفید در ابعاد ۱۰×۱۵ سانتی‌متر را شامل می‌شود که در دو بخش مدعو و فراخوان عمومی با کیوریتوری محمدعلی فاموری ورضا فاموری گردآوری شده است.

در این نمایشگاه، آثار به قیمت‌ ثابت ۱۰۱ هزارتومان برای فروش عرضه می‌شوند و در طول دوره‌ی نمایشگاه، با هر تگ خرید بر روی یک اثر، ۵۰ هزارتومان به قیمت اضافه می‌شود و اثر می‌تواند به تعداد بیش از یکی تا آخرین قیمت پیشنهادی فروخته شود.

تور نمایشگاهی «لحظه‌ی قطعی»، نخست با نمایش آثار در عمارت روبرو و گالری نگر در اول تیرماه کار خود را شروع خواهد کرد و بلافاصله بعد از اتمام نخستین تور، تور دوم نمایشگاه در ۲۹ تیر در نگارخانه‌ی چهار و ۶ مرداد در خانه‌ی موزه‌ی استاد انتظامی برگزار خواهد شد.گالری متن اصفهان نیز میزبان دور سوم نمایشگاه «لحظه قطعی» در ۱۹ مرداد خواهد بود و با بازگشت تور به تهران از ۲۶ مرداد، در چهارمین تور، عکس‌های این نمایشگاه بر روی دیوار گالری علیها خواهد رفت. آخرین دور نمایشگاه، ۱۶ شهریور در گالری آریانا رونمایی می‌شود و تا روز اختتامیه در ۲۷ شهریور نمایش آثار ادامه خواهد داشت.

افتتاحیه: روز جمعه اول تیرماه ۱۳۹۷، ساعت ۱۶
عمارت روبرو: تهران، چهارراه ولی‌عصر، ضلع شمال شرقی، نبش بانک شهر، بن‌بست کیان‌پور

 

منبع سایت عکاسی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *