فراخوان ارسال آثار با موضوع «فراموشی»

سایت چشمک

 

 

مجله‌ی الکترونیکی قاب، به‌منظور ایجاد فضایی برای ارائه‌ی آثار هنرمندان، هر ماه آثار ارسال‌شده با توجه به موضوعات انتخابی را در بخش پاسپارتوی مجله منتشر می‌کند.

موضوع انتخاب شده برای شماره‌ی بیست و پنجم «فراموشی» است و تمام افرادی که در زمینه‌ی هنرهای تصویری تولید اثر می‌کنند می‌توانند آثار خود را به منظور انتشار ارسال کنند.

در متنی که به همراه این فراخوان در مورد موضوع «فراموشی» منتشر شده، به قلم روجا بهبهانی آمده:

«کلنجار با صداها و هجوم بی‌دلیل بی‌قراری، مبهوت در تداعی یک خاطره که نقش نمی‌بندد و فقط سیاهی‌ست و بس. سکوتی ممتد در قبال کشف روز و سالِ تولد و عبور مکرر تنها نشانی از خود که انسان خدایی‌ست. مه غلیظی که چسبیده به پنجره، صدایی شبیه آواز پرنده و تکان‌های عجیبی که در دست و پاها می‌افتد، این همه؛ سایه‌ی پررنگ فراموشی‌ست‌ که به جان جهان افتاده‌، یادها و نام‌هایی‌ست که می‌میرند و جدال روشن سرنوشتی‌ست که در نقطه‌ای ساکن می‌ماند.»

هر هنرمند می‌تواند سه اثر مطابق قوانین و توضیحات مربوط به ارسال آثار در تمامی رشته‌های هنرهای تصویری (عکاسی، نقاشی، تصویرسازی، گرافیک و …) با توجه به موضوع «فراموشی» ارسال نماید و در نهایت آثار برتر به انتخاب سردبیر مجله منتشر خواهد شد.

آخرین مهلت برای ارسال آثار ۲۵ تیرماه ۱۳۹۷ خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت مجله یا به ایمیل مجله به نشانی زیر ارسال کنند:
submit.ghaabemag@gmail.com

 

منبع سایت عکاسی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *