فراخوان سومین نمایشگاه «FOCUS IRAN» در لس‌آنجلس

مسابقه عکاسی

 

 

«بنیاد فرهنگ» در تازه‌ترین برنامه‌ی خود با همکاری موزه‌ی صنایع دستی و هنرهای مردمی لس‌آنجلس (CAFAM) در نظر دارد تا سومین دوره‌ی مسابقه و نمایشگاه «فوکوس ایران» را برگزار کند.

«فوکس ایران» مسابقه و نمایشگاهی دوسالانه از عکس‌ها و ویدئوهای هنری معاصر در ارتباط با فرهنگ و هنر ایران است که توسط هیات داوران منتخب این جشنواره برگزیده می‌شوند. تم فوکوس ایران ۳ «چشم‌انداز فرهنگ جوانان امروز ایران» است و همه‌ی هنرمندان بالای ۱۸ سال از سراسر جهان می‌توانند تا تاریخ ۲ شهریورماه ۱۳۹۷ آثار خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

پس از داوری آثار، تعدادی بالغ بر ۴۰ عکس و ویدئوی برگزیده از هفتم بهمن‌ماه ۱۳۹۷ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در موزه‌ی CAFAM به معرض نمایش گذاشته خواهد شد. سه برنده‌ی اصلی این رقابت به ترتیب جوایز نقدی پنج، سه و یک هزار دلاری دریافت خواهند کرد و همچنین آثارشان در نشریه‌ی «آرت فورم» به چاپ خواهد رسید.

تنها آثار ارسال شده در قالب دیجیتال واجد شرایط خواهند بود و هر هنرمند می‌تواند فقط یک عکس و یا یک ویدئو به وب‌سایتCallForEntry ارسال کند. آثاری که مستقیماً به بنیاد فرهنگ و یا موزه‌ی CAFAM ارسال شوند مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

بنیاد فرهنگ که بنیادی غیرمذهبی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی است و در سال ۲۰۰۸ به منظور بزرگداشت و گسترش فرهنگ و هنر ایرانی در کالیفرنیای جنوبی بنیان گذاری شده است

هیئت داوری «فوکوس ایران ۳» را مهرداد افسری، آریا اقبال، بابک تفرشی، هالی جرگر، مریم زندی، سیف‌الله صمدیان و آماندا ماداکس بر عهده دارند.
برای آگاهی از فهرست کامل شرایط و قوانین شرکت در مسابقه می‌توانید به وبسایت بنیاد فرهنگ مراجعه کنید.

 

منبع سایت عکاسی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *