فراخوان مسابقات عکاسي ZEISS

 

عکس از تامینا فلورتین، از آثار برگزیده مسابقه زایس 2016

 

سازمان عکاسي جهاني و ZEISS مسابقه عکاسي با تم زندگي روزمره را برگزار ميکنند و آثار برگزيده در لندن به نمايش در خواهد آمد. پيرو جشنواره عکاسي بسيار موفقي که سال گذشته با تم “مفهوم در مکان “برگزار شد و عکاسان 16 کشور را جذب کرد امسال نيز خواسته شده عکاسان تصاوير خارق العاده اي از زندگي روزمره ي خود به ثبت برسانند. يکي از نکات مورد توجه داوران ايجاد مستند ارتباطي توسط عکسها بين چندين مکان مي باشد. شرکت کنندگان بايد در ويرايش عکس دقت کافي به خرج دهند.عکسي که براي اولين بار در اين مسابقهد ر معرض ديد عموم قرار مي گيرد بايد بين تاريخ هاي 1 ژانوبه 2012 تا 7 فوريه 2017 ثبت شده باشد کاري هم که قبلا منتشر شده بايد بعد از 1 ژانويه 2016ثبت شده باشد.حتما خلاصه اي از عکس در کنار اثر ارسالي شرح داده شود و تارخ ثبت عکس نيز روي آن درج شود.

ويژگي هاي اثر ارسالي:

حداقل 3 و حداکثر 10 عکس

اندازه ي حجم عکس حداقل 800 کيلوبايت و حداکثر 5 مگابايت

فرمت:

JPEG و TIFF

اندازه:

A5 , A4

هزينه اي براي ثبت نام اخذ نمي شود و تمامي افراد بالاي18 سال امکان شرکت در مسابقه را دارند.

جوايز:

نفر اول؛

لنز دوربين زييس به ارزش 12هزار يورو و 3هزار يورو هزينه ي سفر به مکان مورد نظر عکاس جهت ثبت پروژه عکاسي.

عکس هاي اين پروژه در پلاتفرم سايت سازمان عکاسي جهاني و شبکه هاي اجتماعي مربوطه در معرض ديد عموم قرار مي گيرد و نيز مصاحبه با گروه ويژه سازمان عکاسي جهاني  انجام مي شود. عکس برگزيده در صفحه ي اوليه ي سايت نيز منتشر مي شود.

مابقي برگزيدگان؛

انتشار اثر افراد در سايت

عکس هاي برگزيده در نمايشگاه خانه سومستر لندن بين تاريخ 21 آوريل تا 7 مي سال 2017 به نمايش در خواهد آمد. در طي نمايشگاه آثار برگزيده ي مسابقات عکاسي سوني نيز به نمايش گذارده مي شود.

فرصت نهايي شرکت در اين رقابت ها تا 7 فوريه 2017 مي باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

منبع: گالری آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *