نخستین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

 

نخستین سالانه عکس دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه تهران در هفته دوم اسفند ماه ۹۵ و از هشتم تا یازدهم این ماه در نگارخانه‌ی تهران واقع در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به همت دانشجویان این رشته برگزار خواهد شد. این سالانه نگاهی خواهد داشت به فعالیت های عکاسانه دانشجویان این دانشگاه در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که در سال گذشته صورت گرفته است. لازم به توضیح است که ابتدا فراخوانی برای جمع آوری آثار دانشجویان عکاسی این دانشگاه منتشر شد و در ادامه آثار توسط تعدادی از اعضاء هیئت علمی و مدرسین رشته عکاسی متشکل از اساتید مهران مهاجر، مهرداد نجم‌آبادی، محمد ستاری، ساسان افشارزاده، یوسف زینال‌زاده و غزاله هدایت انتخاب و داوری شدند. مجموعه پیش رو را می توان تا حد زیادی چکیده و منعکس کننده عکاسی این دانشگاه در یک سال گذشته دانست.

در این نمایشگاه آثار دانشجویان هادی آزادبخت، آزاده اوجی، میلاد پروز، ناهید پوزش، مژگان تاج‌الدینی، نسیم حقیقی، حبیبه خاتمی، سحر خزایی، حوریا رجب‌زاده، علی رزاق‌منش، غزاله رضایی، حسین روشن‌بخت، شادی ظفر، سارا عباس‌پور، مهدی فروغی، سلمان فرهادی، امیرحسین کردونی، نگار لطیفیان، افروز مصلایی‌پور، زینب مهدوی، فرانه ولدخانی و رضا یاوری به نمایش‌ درمی‌آید.

نخستین سالانه عکس دانشگاه تهران فقط به نمایش آثار محدود نخواهد بود و هم زمان با برپایی این نمایشگاه، نشست هایی با سخنرانی مدرسین، پژوهشگران و عکاسان برجسته و با هدف ایجاد فضای نقد و گفتگو برگزار خواهد شد. آثار به نمایش درآمده در کنار نشست ها و سخنرانی ها، می تواند زمینه را برای نگاهی جدی تر به عکاسی آکادمیک و هم چنین تعامل بیشتر میان دانشجویان دانشگاه های مختلف فراهم آورد. حضور در این جلسات برای همه‌ی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

 

خیابان انقلاب،خیابان قدس، روبه روی بزرگمهر، نگارخانه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *