کارگاه «نیم‌نگاهی به عکاسی مستند معاصر» در اصفهان

 

کارگاه تخصصی «نیم‌نگاهی به عکاسی مستند معاصر» با حضور مهدی وثوق‌نیا روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۶ در اصفهان برگزار می‌شود.

   در این کارگاه به مباحثی نظیر: مفهوم معاصریت در عکاسی، جایگاه عکاسی مستند و نقد و بررسی جریان‌های مستند معاصر پرداخته خواهد شد و پس از آن جلسه‌ی پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد. 

   مهدی وثوق‌نیا متولد ۱۳۵۰ در قزوین و دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی رشته‌ی عکاسی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. وی عکاسی را از سال ۱۳۶۷ دنبال و تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی عکس برگزار کرده است. مهدی وثوق‌نیا تاکنون داور چندین جشنواره داخلی عکاسی و مدرس بیش از ۳۰۰ کارگاه تخصصی در زمینه عکاسی مستند در شهرهای مختلف کشور بوده است.
   عکس‌های وثوق‌نیا در مجلات زیادی به چاپ رسیده و در سال ۲۰۰۸ در کتاب «عکاسی ایرانی حال حاضر»، با گردآوری رز عیسی، انتشارات هاچنز، آلمان حضور داشت. کتاب «انزلی» او در سال ۱۳۹۳ و کتاب «پامنار» نیز در سال ۱۳۹۴ توسط نشر نظر به چاپ رسیده است.

   علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۲ به آمفی تئاتر دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر اصفهان مراجعه کنند.گفتنی است ورود به این کارگاه برای تمام دانشجویان دانشگاه هنر رایگان است.

منبع خبر سایت عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *