نمایشگاه همین حوالی ۲ در سنندج

نمایشگاه عکس

 

نمایشگاه گروهی عکس های تلفن همراه تحت عنوان «همین حوالی ۲» قرار است در تاریخ ۱۲ شهریور ماه سال ۹۶ در ساعت ۱۷ کار خود را در گالری سوره ، پردیس سینمایی بهمن شهر سنندج آغاز کند.

این‌ نمایشگاه به مدت ۷ روز برای بازدید علاقمندان به عکاسی دایر می باشد. شایان ذکر است که این نمایشگاه در شهرهای بندرعباس ، اصفهان و زاهدان به نمایش عموم گذاشته شده است و بعد از نمایش در آن شهرها ، مهمان شهر سنندج است. در دوره اول نمایشگاه که در سال ۹۵ برگزار شد چهار جوان مستعد در زمینهٔ عکاسی با تلفن همراه به نام‌های مهدی دادی زاده، حسین پیغامی، مجید فیروزی و کیومرث خوش صفت به انتخاب آثار و نمایشگاه گردانی مهدی ناظری به نمایش عموم درآمد. مهدی ناظری در سال ۹۶ تصمیم به گسترش این نمایشگاه سالیانه گرفت و تعداد هنرمندان را در این نمایشگاه افزایش داد.

در نمایشگاه همین حوالی ۲ آثار ۱۶ عکاس به نمایش عموم گذاشته می‌شود. در همین حوالی ۲ از عکاسان مطرح کشور نیز به‌عنوان هنرمند دعوت به همکاری شده است. که می‌توان به افراد زیر اشاره کرد: مجید سعیدی، رومین محتشم، شادی قدیریان، جلال شمس آذران، مهدی رضوی، صادق سوری، سیوا شهباز، میلاد صفابخش، مهران مافی بردبار، الناز امینی، خشایار جوانمردی، بهاره محمدیان، امیررضا دهقانی، مهدی دادی زاده، محمدهادی دادی زاده، کیومرث خوش صفت.

حوزه هنری استان کردستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *