بیانیه شورای سیاست‌گذاری جایزه عکس شید در مورد هفتمین دوره این جایزه

 

 

عکاسان عزیزِ همراهِ «شید»
پیش از هرچیز شورای سیاست‎گذاری جایزه عکس شید لازم می‌داند مراتب عذرخواهی خود را بابت تاخیر در برگزاری هفتمین دوره این جایزه مستقل اعلام کند.
خرسندیم به اطلاع جامعه عکاسی ایران برسانیم که با همراهی و یاری جناب آقای رجبی‌معمار، مدیرعامل خانه هنرمندان و سرکار خانم مزینانی معاون محترم فرهنگی و هنری خانه هنرمندان، جایزه مستقل عکس شید به خانه هنرمندان ایران، خانه‌ی عکاسان مستند اجتماعی، جایی که به آن تعلق داشت بازگشته است و نمایشگاه آثار برگزیده هفتمین دوره جایزه عکس شید از 25 فروردین تا 3 اردیبهشت 1396 در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.
جایزه عکس شید همواره تلاش کرده است تا هویت خود را به‌عنوان یک رویداد هنری مستقل و غیردولتی حفظ کند. در این راه حمایت‌های جامعه عکاسی ایران نیز کمک کرده است تا شید بتواند در جامعه‌ای که رویدادهای فرهنگی در آن جوانمرگ می‌شوند، به هفتمین دوره خود برسد. وظیفه‌ی خود می‌دانیم از نیوشا توکلیان، شقایق مرادیان‌نژاد، فرزانه خادمیان، جاوید نیک‌پور و دیگر عکاسانی که در این سال‌ها از پروژه‌های شید حمایت مالی کرده‌اند، تشکر کنیم.
فراخوان هفتمین دوره جایزه عکس شید در روزهای آینده منتشر خواهد شد. این دوره جایزه نیز به‌سان دوره‌های گذشته‌، روند حرفه‌ای و مستقل خود را حفظ کرده و از حضور عکاسان سرشناس داخلی و بین‌المللی در ترکیب هیئت‌داوران بهره خواهد برد. امیدواریم عکاسان مستند اجتماعی ایران نیز با ارسال آثار ارزشمندشان، چراغ شید را روشن نگاه دارند.
شورای سیاست‌گذاری جایزه عکس شید
پیمان هوشمندزاده، بهروز مهری، روشن نوروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *