در شهرکرد نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین جشنواره عکس خیام افتتاح شد

نمایشگاه عکس

نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین دوره جشنواره عکس خیام در شهرکرد افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه عکس های برگزیده چهارمین دوره جشنواره عکس خیام به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، انجمن سینمای جوانان شهرکرد و نمایندگی فیاپ (فدراسیون بین المللی هنر عکاسی) شنبه ١١ شهریور در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد پذیرای علاقه مندان است.

چهارمین جشنواره عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران یعنی کلوپ عکس فوکوس وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» اجرایی شد که مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز این دوره خردادماه امسال با حضور ریکاردو بوسی رییس فیاپ از ایتالیا و مسئول جشنواره‌های فیاپ از لوگزامبورگ در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در چهارمین دوره این جشنواره ۲۱ هزار و ۳۹۹ قطعه عکس از هنرمندان ۵۵ کشور جهان به دبیرخانه ارسال شد که داورانی از فرانسه و ایران انتخاب آثار را به عهده داشتند. آثار برتر جشنواره در ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، عمان، یونان، هنگ کنگ، آرژانتین، روسیه، عربستان، ترکیه، تاجیکستان، ازبکستان، مقدونیه و شهرهای مختلف ایران و چندین شهر آفریقای جنوبی به نمایش گذاشته خواهد شد.

خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *