اولین جشنواره سراسری عکس نقره و ششمین جشن عکس دانشگاه هنر

image

نمایشگاه آثار ارسالی به جشنواره سراسری عکس نقره، از روز شنبه ۱۳ آذرماه ۹۵ با موضوع زیبایی شناسی با رویکرد قدرتِ انتقال محتوا، در معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه هنر گشایش یافت. در فراخوان این جشنواره می خوانیم:

امروز عکاسی معیارهای زیبا شناسی خاص خود را دارد.معیارهایی که با پدیداری تفکر دیجیتال و گسترش ساز و کار آن در سراسر جهان و تعداد دوربین به دستان_موبایل به دستان جهان_ در کنار عکاسان حرفه ای،دانشگاهیان و تمام علاقه مندان متعهد به این رسانه،هنر یا دل مشغولی شاید نیاز به تغییر و تجدید نظر در معیارهای ارزشی خود داشته باشد.تحقق این امر فقط با کار و تفکر مسئولانه تر میسر میشود.
در این راستا و با توجه به کاستی های آکادمیک در این زمینه،انجمن علمی عکاسی دانشگاه هنر قصد دارد اولین جشنواره عکس نقره را با موضوع
زیبایی شناسی با رویکرد قدرتِ انتقال محتوا برگزار کند.

 این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۹۵ از ساعت ۱۲ تا ۱۷ در معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه هنر تهران، واقع در خیابان انقلاب، کوچه شهید بالاور  برپا است.
همچنین نشست‌هایی با رویکرد زیبایی‌شناسی در عکاسی از  ۱۳ آذرماه تا  ۱۷ آذرماه سال جاری در دانشکده‌ی هنرهای کاربردی دانشگاه هنر به‌نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان انقلاب اسلامی، روبروی خیابان بزرگمهر برگزار می‌شود.  حضور برای تمامی علاقه‌مندان در این نشست‌ها آزاد است.

برای آگاهی از برنامه نشست ها به اینجا مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *