چهاردهمین جشن تصویرسال و جشنواره فیلم تصویر برای پوشش درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی تمدید شد

 
 
 
 دبيرخانه تصوير سال ضمن عرض تسليت درگذشت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، به دليل اهميت پوشش تصويري اين رويداد مهم تاريخ معاصر ايران در چهاردهمين تصوير سال، مهلت دريافت آثار را تا پايان روز شنبه 25 دي ماه 1395 تمديد مي‌كند.
پیش از این آخرین مهلت  ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه تصویر سال تا بیستم دی ماه 1395 اعلام شده بود
 
چهاردهمین دوره‌ی «جشن تصویرسال» و «جشنواره فیلم تصویر» از اول تا بیستم اسفندماه 1395 همچون دوره‌های گذشته، با دراختیار داشتن کلیه‌ی نگارخانه‌ها و تالارهای نمایش خانه‌ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
امسال نیز  در کنار نمایشگاه سالانه در رشته‌های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور و فیلم، علاوه بر دو شاخه عکاسی «ایران ما»  و «موبایلی» بخش ویژه‌ای با عنوان «مادربزرگ و پدربزرگ ایرانی»، در نظر گرفته شده است. 
 
«عباس کیارستمی» عنوان بخش ویژه بزرگداشت در چهاردهمین دوره‌ی «جشن تصویرسال» و «جشنواره فیلم تصویر» است که با همراهی سی‌و‌پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می‌شود.
هنرمندان علاقمند به شرکت در چهاردهمین جشن تصویر سال می‌بایست از طریق ثبت نام و آپلود در سایت تصویر و همچنین ارسال سی‌دی ودی‌وی‌دی آثار، به دبیرخانه تصویرسال واقع در خیابان مفتح جنوبی، خیابان اردلان، پلاک 24، طبقه چهارم، اقدام کنند.
برای کسب اصلاعات بیشتر و ثبت نام به اینجا مراجعه کنید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *