هفتمین نمایشگاه جایزه عکس مستند اجتماعی «شید»

 

هفتمین نمایشگاه جایزه عکس مستند اجتماعی «شید» جمعه (25 فروردین) از ساعت 17 در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران با نمایش مجموعه‌ عکس‌های راه‌یافته به بخش نمایشگاهی این جایزه افتتاح شد.

به گزارش ستاد خبری جایزه عکس شید، داوری نهایی این دوره از جایزه شید چهارشنبه (23 فروردین) با حضور یومی گوتو، سیف‌الله صمدیان، بهروز مهری، نیوشا توکلیان و محمدرضا سلطانی برگزار شد. یومی گوتو و بروز مهری از طریق اسکایپ از توکیوی ژاپن با سه داور دیگر به بحث و بررسی مجموعه‌های راه یافته به مرحله بعد پرداختند. در نهایت با رای داوران سه مجموعه از 17 مجموعه پیشین حذف و 14 مجموعه از 13 عکاس برای ارایه در بخش نمایشگاهی هفتمین دوره جایزه شید انتخاب شد.

مهسا احرابی‌فرد، آزاده بشارتی، عادل پازیار، عبدالله حیدری، آذین حقیقی، علی خارا، مرتضی رفیع‌خواه،  حامد سوداچی، صادق سوری، نینا مختارباف، جواد مکتبی، مسعود محمدی و محمدرضا محمودی عکاسانی هستند که مجموعه عکس‌های آن‌ها در این دوره از جایزه شید به نمایش گذاشته شده است.

بخش ویژه این نمایشگاه نیز به ارایه آثارمهین محمدزاده و فرشید تیغه‌ساز، دو عکاس برگزیده دومین دوره گرنت شید اختصاص دارد.

همچنین کارگاه‌ها و نشست‌‌های آموزشی مرتبط با عکس مستند اجتماعی همزمان با این نمایشگاه تحت عنوان «هفته عکس مستند اجتماعی» در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

برای دیدن تصاویر افتتاحیه به اینجا مراجعه کنید.

منبع عکس آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *