آغاز به کار نخستین سالانه‌ی عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور

نخستین سالانه‌ی عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور فعالیت خود را آغاز نمود.

نخستین سالانه‌ی عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور
طراح لوگو: سونیا اربابیان

 

نخستین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور بعد از فارغ‌التحصیلی اولین دانشجویان رشته‌ی عکاسی این دانشگاه و در حالی نخستین فراخوان خود را منتشر می‌کند که زمان زیادی از آغاز فعالیت دبیر علمی و اعضای تیم اجرایی می‌گذرد. در این مدت تیم برگزارکننده آخرین پیک‌های کرونا و فراز و فرودهای جمعی را پشت سر گذاشت. در نهایت دانشجویان با پشتیبانی از یکدیگر و همراهی دبیر علمی سالانه و با همکاری انجمن علمی عکاسی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیشابور تصمیم به انتشار فراخوان و آیین‌نامه‌ی این دوره از سالانه گرفتند.

الهه عبداله‌آبادی دبیر علمی نخستین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور و تارا گلشنی (دبیر اجرایی)، شقایق مهدوی‌نیا، الهام مرادی، جعفر امیری و حسین سفیدروز (دانشجویان مقطع کارشناسی رشته عکاسی) اعضای شورای سیاست‌گذاری این دوره از سالانه هستند.

شورای سیاست‌گذاری نخستین سالانه‌ی عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور

 

نمایشگاه آثار منتخب ابتدا در نیشابور برگزار می‌شود. شورای سیاست‌گذاری در تلاش‌اند در راستای هدف اصلی سالانه که معرفی و نمایش آثار دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه نیشابور است، آثار برگزیده را در شهرهای دیگر نیز نمایش دهند.

در حاشیه‌ی این رویداد علاوه بر فراهم کردن بستری برای نمایش آثار دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، نشست‌هایی جهت افزایش سطح علمی دانشجویان برگزار خواهد شد. محوریت نشست‌های این دوره از سالانه، کتاب عکس خواهد بود. جدول زمان‌بندی نشست‌ها به‌زودی اعلام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه و نشست‌ها، می‌توانید سالانه‌ی عکس دانشگاه نیشابور را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید:

اینستاگرام: photo.u.n

تلگرام: https://t.me/photo_u_n

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *