برنامه‌ی نشست‌های نخستین سالانه‌ی عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور

برنامه‌ی نشست‌های نخستین سالانه‌ی عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور منتشر شد. نشست‌های مجازی این دوره از سالانه در بستر اسکای‌روم برگزار می‌شوند و لینک آن‌ها در کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام این سالانه منتشر می‌شود.


الهه عبداله‌آبادی،‌ دبیرعلمی نخستین سالانه‌ی عکس دانشگاه نیشابور در توضیح این دوره نوشته است:

«کتاب عکس به‌عنوان یکی از شیوه‌های ارائه، به عکاس این امکان را می‌دهد که مستقل از فضای گالری‌ها و گاه بدون وابستگی به انتشارات مشخصی، اثر خود را عرضه و به نمایش بگذارد.

در سال‌های اخیر در پی شرایط اقتصادی و همچنین عدم پذیرش و نمایش برخی سبک‌ها و موضوعات در گالری‌ها و تمایل به عبور از شیوه‌های سنتی ارائه عکس در گالری‌ها، عدم دسترسی اکثر عکاسان به فضای هنری مرکز و جریان‌های روز عکاسی دنیا و همچنین ظهور بسترهای مختلف ارائه عکس، نگاه جدی‌تری به رسانه کتاب عکس شده است.

در این میان با توجه به ویژگی‌های تحصیل هنر در دانشگاه‌های دور از مرکز و با توجه به امکانات این رسانه تصمیم گرفتیم تا در نشست‌های نخستین سالانه عکس دانشگاه نیشابور به موضوع کتاب عکس بپردازیم.»


نمایشگاه آثار برگزیده، با حمایت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیشابور و سایر حامیان، از سوم الی هفتم تیر ماه در شهر نیشابور، در دو محل گالری دانشکده هنر دانشگاه نیشابور و گالری آتیه برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه و نشست‌ها، می‌توانید سالانه‌ی عکس دانشگاه نیشابور را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید:

اینستاگرام: photo.u.n

تلگرام: https://t.me/photo_u_n

برنامه‌ی نشست‌های نخستین سالانه‌ی عکس دانشجویان نیشابور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *