رونمایی از شماره‌ی یازدهم نشریه‌ی چشمک در ششمین سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران

رونمایی از شماره‌ی یازدهم نشریه‌ی چشمک در ششمین سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران

 

🔹 شماره‌ی یازدهم فصلنامه‌ی چشمک که به موضوع «منظره‌پردازی و عکاسی معاصر» پرداخته است در تعداد محدود چاپ شده و هفته‌ی آینده همزمان با برگزاری نمایشگاه حضوری ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این رویداد این شماره‌ی نشریه‌ی چشمک را نیز تهیه کنند.

🔸 نشستی با موضوع منظره‌پردازی و عکاسی معاصر با حضور مهران مهاجر و حمید سوری برگزار خواهد شد که اطلاعات مربوط به این نشست به‌زودی در صفحه‌ی اینستاگرام سالانه‌ی عکس منتشر خواهد شد.

🔹این شماره‌ی چشمک به منظره‌پردازی معاصر، مفهومی که در ایران کمتر به شیوه‌ای نظری درباره‌ی آن سخن به میان آمده، اختصاص دارد. قصد ما بر آن بوده تا تعدادی از متن‌های برجسته‌ی نظری در ارتباط با این موضوع را گردآوری و سپس ترجمه کنیم. همچنین مقاله‌هایی درباره‌ی کردوکاو منظره‌پردازی معاصر، بازنمایی عکاسانه‌ی منظره و بسترسازی آن نیز برای این شماره‌ی چشمک تدوین شده که می‌توانید نسخه‌ی چاپی آن را همزمان با ششمین سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران تهیه کنید.

⬅️ شماره‌ی یازدهم نشریه‌ی چشمک با حمایت نشر بان به چاپ رسیده است.

📝 سودابه شایگان، فروغ تاج، نگین جانی، رضا قاسمی، نسترن عیسی‌زاده، ژوبین عبدیانی، رومینا آغنده، رعنا سوری و سونیا قنبری به‌عنوان همکاران ما در این شماره سعی کرده‌اند به سازمایه‌های منظره‌پردازی معاصر بپردازند و در این راستا مقاله‌هایی را ترجمه و تألیف کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *